Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Χριστέ πάρε την καρδιά μου

"Αν σήμερα πέθαινες, θα είχες την γαλήνη ότι θα πας στον Παράδεισο κοντά στον Ιησού Χριστό;" Διάβαζα μια υπέροχη ιστορία σε ένα blog για έναν άνθρωπο που επί πολλά έτη υπηρετούσε τον Κύριο απλά σταματώντας κόσμο και κάνοντάς τους αυτήν την ερώτηση. Ο ίδιος δεν το γνώριζε αλλά με τον τρόπο αυτό οδήγησε πολλούς ανθρώπους στο να πιστέψουν στον Χριστό. Πόσο θαυμαστά εργάζεται ο Θεός μέσα από την ζωή του καθενός από εμάς.

Θα ήθελα εκεί στο τέλος των ημερών που ο Κύριος μου έχει δώσει, να μάθω ότι με την παρουσία μου στον κόσμο εδώ, κάποιοι άνθρωποι οδηγήθηκαν σε  Αυτόν. Κάποια λόγια που είπα ή κάποια αντίδρασή μου, οτιδήποτε... Πραγματικά μακάριος ο άνθρωπος που έχει συμβάλλει στο έργο του Κυρίου έστω και στο ελάχιστο.

Χριστέ, Κύριέ μου, Θεέ μου, μη μου επιτρέπεις να μένω ασυγκίνητος μπροστά στις δικές σου βουλές. Εδώ είμαι, πάρε την καρδιά μου, πάρε την ζωή μου και αξιοποίησέ την όπως Εσύ επιθυμείς για να δοξαστεί το άγιο όνομά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου