Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Πορνογραφία - Αυνανισμός (σωματικός & πνευματικός)

Ναι, είναι θέματα που δεν αναφέρονται συχνά. Προτιμούμε να τα κρύβουμε και να συμπεριφερόμαστε σαν να μην μας απασχολούν.

Θα το ομολογήσω ότι έβλεπα πορνογραφικό υλικό. Και πάντα με έβρισκα να προσπαθώ να αντιμετωπίσω το πρόβλημα εστιάζοντας στο δικό μου "εγώ". Πώς εγώ θα τα καταφέρω να μην παρασυρθώ, ώστε εγώ να νιώθω πιο δίκαιος. Ίσως η αποτυχία μου στην απεξάρτηση ήταν ακριβώς αυτή. Το "εγώ" μου. Προσπαθούσα να απεξαρτηθώ για τον εαυτό μου, μόνο για να νιώθω εγώ πιο υγιής πνευματικά.

Μέχρι που σε μία αναζήτηση βρήκα αυτό το βίντεο:



Αλλά κατάλαβα ότι έπρεπε να αλλάξω. Να αλλάξω το κίνητρο για το οποίο ήθελα να απαλλαγώ. Δεν θέλω να αλλάξω για να έχω εγώ όφελος. Θέλω να αλλάξω και να είμαι καθαρός για τον Χριστό. Οι εικόνες που έβλεπα στον υπολογιστή, τις ίδιες εικόνες παρουσίαζα στον Χριστό. Την ίδια ώρα που χάζευα με λαγνεία στην οθόνη του υπολογιστή, ο Χριστός ήταν δίπλα μου. Τον ευχαριστούσε αυτή η εικόνα; Σίγουρα όχι. 
Όλοι έχουμε διαβάσει για την πανταχού παρουσία του Κυρίου. Αλλά με κάποιο τρόπο στην διαδικασία ικανοποίησης του εγώ μου, άφηνα τον εαυτό μου να πιστεύει ότι ήμουν μόνος, εγώ και η οθόνη του υπολογιστή μου. Αλλά δεν ήταν έτσι. Και μόλις το διαπίστωσα αυτό, ξέσπασα σε κλάματα. Ο Κύριος ας με συγχωρήσει για τις εικόνες που του έδειχνα, για την ανηθικότητα που επέτρεπα στον εαυτό μου χαλαρώνοντας τους ηθικούς μου φραγμούς.

Και φυσικά σε αυτό αποκορύφωμα ο αυνανισμός. Η απόλυτη ικανοποίηση του εαυτού μου. Εγώ ολόκληρος για τον εαυτό μου. Άλλη μια εικόνα που μετέφερα στον Χριστό. Την εικόνα ενός ανθρώπου που βάζει τον εαυτό του πάνω από όλα. Ακόμη και όταν σκεφτόμουν να αλλάξω, ακόμη και τότε, θα το έκανα για μένα μόνο. Ένας άνθρωπος που επιθυμεί να αλλάξει για να ικανοποιήσει τον ίδιο του τον εαυτό. Ναι, ακόμη και αν τα κατάφερνα θα ήταν καλό ίσως. Αλλά για ποιον θα το έκανα; Αν πρέπει να απαλλαγούμε από τέτοιες καταστάσεις, δεν πρέπει να το κάνουμε για τον εαυτό μας και για αυτοδικαιωνόμαστε σκεφτόμενοι "Δεν αυτοϊκανοποιήθηκα και δεν είδα πορνογραφικό υλικό οπότε είμαι σούπερ Χριστιανός και δίκαιος". Αλλά τότε για ποιον; Για τον Χριστό. Δεν θέλω να δει ο Χριστός ένα παιδί Του να κυλά σε έναν τέτοιο δρόμο. Θέλω να απαλλαγώ από τέτοιες συνήθειες γιατί είναι σε Αυτόν αρεστό, θέλω να απαλλαγώ από τέτοιες συνήθειες από τέτοιους εθισμούς γιατί Αυτός για μένα θυσιάστηκε. Μπορώ να το κάνω όταν το συνειδητοποιώ αυτό γιατί πλέον το κάνω για να δοξαστεί Αυτός.

Αλλά πέρα από τον σωματικό αυνανισμό, μήπως δεν κάνουμε όλοι μας το ίδιο σε πνευματικό επίπεδο και σε καθημερινή βάση χωρίς να το παίρνουμε είδηση; Πόσες φορές έχουμε ακούσει την φράση "Ευλογήθηκα πολύ". Μα, φυσικά, δεν είναι κακή. Αν όμως την ευλογία που σου έδωσε ο Χριστός την κρατήσεις για τον εαυτό σου, τότε πρακτικά αυνανίζεσαι. Όλες οι ευλογίες που δίνει ο Χριστός είναι για να τις μοιραζόμαστε μεταξύ μας τα αδέρφια και να οικοδομούμαστε. Έτσι η ευλογία που έδωσε ο Κύριος σε έναν άνθρωπο, χρησιμοποιείται για να ευλογηθούν πολλοί και να οικοδομηθούν και να αυξηθούν στην πίστη και σε γνώση του Κυρίου.
Ακούω π.χ. ένα κήρυγμα. "Αχ πόσο ευλογήθηκα με όσα είπε ο κήρυκας". Μετά από μία τέτοια φράση, μήπως δεν είναι σωστό το να μοιραστώ την ευλογία αυτή με τους υπόλοιπους αδερφούς; Μήπως και αυτοί δεν θα έπρεπε να μοιραστούν το πώς εκείνοι ευλογήθηκαν προς οικοδομή του σώματος; Δεν υπάρχει ατομικός Χριστιανισμός. Ο Χριστιανός που λαμβάνει ευλογίες και τις κρατά για τον εαυτό του θα έχει την ίδια μοίρα με τον δούλο που έθαψε το τάλαντό του και δεν το έδωσε στον Κύριό του με κέρδος. Αντιθέτως όσοι με τις ευλογίες που λαμβάνουν, ευλογούν άλλους, θα είναι όμοιοι προς τους δούλους που γύρισαν όσα τους έδωσε ο Κύριός τους με μεγάλο κέρδος. 
Ας μην αυνανιζόμαστε πνευματικά λοιπόν. Ας αποβάλλουμε αυτό τον εθισμό του σύγχρονου Χριστιανισμού.

1 σχόλιο: