Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Τι περιμένεις; Πίστεψε στον Χριστό!

(Ψαλ. 22:1-20)
"ΘΕΕ μου, Θεέ μου, γιατί με εγκατέλειψες; Γιατί στέκεσαι μακριά από τη σωτηρία μου και από τα λόγια των στεναγμών μου;
Θεέ μου, κράζω την ημέρα και δεν απαντάς· και τη νύχτα, και δεν σιωπώ."
Εσύ, μάλιστα, ο Άγιος κατοικείς ανάμεσα στις δοξολογίες τού Ισραήλ.
Σε σένα είχαν ελπίσει οι πατέρες μας· έλπισαν, κι τους ελευθέρωσες.
Σε σένα έκραξαν και σώθηκαν· σε σένα έλπισαν, και δεν ντροπιάστηκαν.
Εγώ, όμως, είμαι σκουλήκι και όχι άνθρωπος· όνειδος ανθρώπων και εξουθένημα του λαού.
Με περιέπαιξαν όσοι με βλέπουν· ανοίγουν με τα χείλη, κουνάνε το κεφάλι, και λένε:
Έλπισε στον Κύριο· ας τον ελευθερώσει, ας τον λυτρώσει· επειδή, του είναι αρεστός.
Εσύ, όμως, είσαι που με ανέλαβες από τη μητρική κοιλιά· είσαι η ελπίδα μου από τους μαστούς τής μητέρας μου.
Σε σένα ρίχτηκα από τη μήτρα· από την κοιλιά τής μητέρας μου, εσύ είσαι ο Θεός μου.
Μη απομακρυνθείς από μένα· επειδή, η θλίψη είναι κοντά· δεδομένου ότι, δεν υπάρχει κάποιος για να βοηθήσει.
Ταύροι πολλοί με περικύκλωσαν· ταύροι δυνατοί από τη Βασάν με περιτριγύρισαν.
Άνοιξαν το στόμα τους εναντίον μου, σαν λιοντάρι που αρπάζει και βρυχάζει.
Ξεχύθηκα σαν νερό, και όλα τα κόκαλά μου εξαρθρώθηκαν· η καρδιά μου έγινε σαν κερί, λιώνει ολοκληρωτικά μέσα στα εντόσθιά μου.
Η δύναμή μου ξεράθηκε σαν κεραμίδι, και η γλώσσα μου κόλλησε στον ουρανίσκο μου. Κι εσύ με κατέβασες στο χώμα τού θανάτου.
Επειδή, σκυλιά με περικύκλωσαν, σύναξη κακοποιών με περιέκλεισε· τρύπησαν τα χέρια μου και τα πόδια μου·
μπορώ να απαριθμήσω όλα τα κόκαλά μου· αυτοί με ατενίζουν και με παρατηρούν.
Μοίρασαν μεταξύ τους τα ιμάτιά μου· και στον ιματισμό μου έβαλαν κλήρο.
Όμως εσύ, Κύριε, μη απομακρυνθείς· εσύ, η δύναμή μου, σπεύσε σε βοήθειά μου.
Ελευθέρωσε την ψυχή μου από ρομφαία, τη μοναδική μου ψυχή από δύναμη σκύλου."


Φωνάζεις ποτέ στον Κύριο "Γιατί με εγκατέλειψες;"
Νιώθεις ότι ο Θεός δεν σε ακούει όσο και αν φωνάζεις;
Αναγνωρίζεις ότι είσαι γεμάτος αμαρτίες;
Αναγνωρίζεις ότι από το πλήθος των αμαρτιών σου είσαι σκουλήκι και όχι άνθρωπος;
Η τιμωρία που αξίζεις είναι η άρνηση του Θεού, ο θάνατος!!!
Διάβασε όμως τον ψαλμό προσεχτικά.
Δες το καθαρά: Την τιμωρία την δικιά σου την έχει επωμιστεί άλλος!
Τιμωρήθηκε κάποιος άλλος για να μην τιμωρηθείς εσύ!
Ποιός;
Ο Ιησούς Χριστός!!!
Αυτός σταυρώθηκε για τις δικές σου αμαρτίες. Και πράγματι την ώρα της σταύρωσης ο Θεός είχε αποστρέψει το πρόσωπό Του από τον Ιησού. Ο Ιησούς που ήταν στην παρουσία του Θεού πάντα, τώρα βιώνει το μεγαλύτερο μαρτύριο: βιώνει την απόρριψη του Θεού. Γιατί όμως; Γιατί έχει επάνω Του όλες τις αμαρτίες των ανθρώπων.
(Β Κορ. 5:21 )
"Επειδή, εκείνον που δεν γνώρισε αμαρτία, τον έκανε για χάρη μας αμαρτία, για να γίνουμε εμείς δικαιοσύνη τού Θεού διαμέσου αυτού."
Ο Ιησούς δόθηκε στην εξουσία των Ρωμαίων (οι αποκαλούμενοι σκύλοι από τον λαό του Ισραήλ).
Τον χλεύασαν ("Με περιέπαιξαν όσοι με βλέπουν· ανοίγουν με τα χείλη, κουνάνε το κεφάλι, και λένε:
Έλπισε στον Κύριο· ας τον ελευθερώσει, ας τον λυτρώσει· επειδή, του είναι αρεστός"), τον βασάνισαν.
Δεν είχε κανέναν να βοηθήσει ("δεδομένου ότι, δεν υπάρχει κάποιος για να βοηθήσει.").
Τον σταύρωσαν τρυπώντας τα χέρια και τα πόδια του ("τρύπησαν τα χέρια μου και τα πόδια μου")
Ρίξανε κλήρο για τα ρούχα του ("Μοίρασαν μεταξύ τους τα ιμάτιά μου· και στον ιματισμό μου έβαλαν κλήρο").
Έχοντας πάνω του τις αμαρτίες μας ο Χριστός πεθαίνει. Και μαζί του πεθαίνει η αμαρτία. Και μετά από τρεις μέρες ανασταίνεται. Και ολοκληρώνει έτσι το έργο της σωτηρίας.
Μα πώς; Αυτή μπορεί να είναι η απορία σου.
Πίστεψε στον Ιησού Χριστό και θα σωθείς.
(Πράξ. 16:31)
"Και εκείνοι είπαν: Πίστεψε στον Κύριο Ιησού Χριστό, και θα σωθείς, εσύ και η οικογένειά σου."
Ο Ιησούς παίρνει τις αμαρτίες σου στον σταυρό. Σου αφαιρεί το φορτίο αυτό. Έζησε ο ίδιος την απόρριψη του Πατέρα για να μην την υποστείς εσύ. Και το μόνο που έχεις να κάνεις για να σωθείς είναι να πιστέψεις στον Χριστό.
Τι περιμένεις; Αν νιώθεις το βάρος των αμαρτιών σου να σε πιέζει, να κατατρώει την ψυχή σου, τότε γιατί το αναβάλλεις; Ο Ιησούς περιμένει να ομολογήσεις την πίστη σου σε Αυτόν. Και θα πάρει από πάνω σου το φορτίο των αμαρτιών σου γιατί για αυτές έχει ήδη πληρώσει Αυτός.
‎"Ελάτε σε μένα όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι, και εγώ θα σας αναπαύσω.
Σηκώστε επάνω σας τον ζυγό μου, και μάθετε από μένα· επειδή, είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά· και θα βρείτε ανάπαυση μέσα στις ψυχές σας. Επειδή, ο ζυγός μου είναι καλός, και το φορτίο μου ελαφρύ."
(Ματθ. 11: 28-30)

Τι περιμένεις λοιπόν; Δώσε το φορτίο σου στον Χριστό για να σε αναπαύσει. Για να έρθεις σε ειρήνη με τον Θεό.
Μην περιμένεις άλλο!!!
Ο σωτήρας είναι εδώ!
Ο Ιησούς Χριστός, ο μόνος που μπορεί να σε σώσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου